دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
مراسم تشییع شهدای پدافند آجا در ماهشهر

حوزه/ مراسم تشییع شهدای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، مسئولان و فرماندهی نظامی و انتظامی، خانواده شهدا در شهرستان ماهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم تشییع شهدای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، مسئولان و فرماندهی نظامی و انتظامی، خانواده شهدا در شهرستان ماهشهر برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره تقدیم خون پاک شهدا در حفظ مریم آسمان ولایت و امامت در راه قدس و حفاظت از امت اسلامی، گفت: این خون ها سبب آزادی و سرافرازی جبهه مقاومت خواهد شد.

امام جمعه اهواز اقدام رژیم صهیونیستی در وارد کردن ضربه به جمهوری اسلامی را روسیاهی و لکه ننگ برای دشمنان ایران اسلامی معرفی کرد و گفت: این اقدام سبب انتقامی پشیمان کننده و سیلی محکم به رژیم سفاک و حامیان آن در منطقه می شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن تسلیت و تبریک شهادت شهدا به خانواده معزز آنها، بیان کرد: تربیت اینگونه فرزندانی برای خانواده آنها افتخارآفرین و فقدان چنین نسل برومندی سخت است و از خداوند متعال علو درجات را از خداوند متعال مسألت می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha